tiada kek untuk kamu

Posted by . | Posted in

kehadapan sahabatku yang dikasihi,

tujuan aku menulis surat dalam entry ini adalah untuk megucapkan selamat hari jadi yang ke 20.kau sudah tua.sayang.stok tepung dan telur telah ku beli tapi kau tiada disini.

"babe,kau sudah 20.dah besar dah.sudah layak buat apa jua keputusan.sorry.aku jauh.nanti kita kumpul balik,kita ganti balik harijadi yg terlepas ini ya?juga aku nak mintak maaf dekat kau.bila kau tanya dulu,aku marah ke tak,aku cakap tak,tapi kau tahu aku marah kan?aku marah bukan sebab apa.aku tak nak kau nangis lagi.kau tahu kan betapa aku tak tahan tengok kau nangis.tapi sekarang aku sudah okay.aku sudah boleh terima semua itu dan aku sokong kau dengan dia tapi aku still lindungi kau.bila-bila saja dia buat kau,beritahu aku okay?dan aku masih ada untuk kau kongsi rasa.macam dulu-dulu.i do miss the old days.aku tak buang kawan.apatah lagi kau.kau cinta hati aku.tak mungkin aku nak lupa kau.dulu aku pura-pura merajuk.hahahaha.sudah tade kawan nak join kelab single aku lagi.but for God sake,i do happy when u happy.i do smile when u smile and when u cry dear,i hurt much more.aku rindu kau sungguh-sungguh.gila rindu masa pergi sekolah dengan kau.lepak rumah kau.menangis dengan kau.balik kampung kau.lepak dengan sepupu kau.sentiasa orang cakap,benda-benda ini kita semua akan kenang balik.i do.dan setiap kali aku ingat,i do cry.hahahaha.sebab aku tahu,saat macam dulu tak akan datang balik kan?okay.kau jangan sedih-sedih lagi.aku ada.sentiasa tulis surat untuk aku okay?aku rindu nak baca.sejauh mana kau pergi.selama mana kau menyepi.seteruk mana kau marah.sedikit mana kasih sayang kau.aku tak akan ubah nama kau dalam hidup aku.kau istimewa dan sebahagian hidup aku.mana mungkin kita berpisah kecuali ajal.aku sayang kamu.selamat menempuh alam 20.moga bahagia milik kamu sentiasa."


yang selalu rindu kamu,
jiha

Comments (1)

terima kasih wahai sahabat sejatiku.
hanya kau kawan hidup matiku.
kau selalu dalam diriku.
walau sejuta kawan menghulurkan tali persahabatan.hanya kau tetap di tangga teratas!!