saya makin kritikal

Posted by . | Posted in

saya baru selesai menutup lampu ruang tamu rumah.masuk bilik dan hidupkan semula laptop saya ini kerana saya perlu tulis ini.ini serius.selepas saya tutup laptop ini tadi,saya keluar dari bilik menuju ke dapur,saya lapar.tapi saya cuma mahu minum air kerana pakar diet saya cakap minum air kosong boleh lupakan rasa lapar.ceh.tipu saya.kerana saya pergi dapur dan makan ayam goreng.bawak depan tv.buka tv dan makan.saya pura-pura tak nampak jarum jam masa itu.abg saya datang dan duduk sambil makan ayam goreng juga.ya.ada teman dalam usaha tak sedar diri akan gemuk.dia selesai dulu dan masuk bilik tutup lampu.saya selesai makan pergi cuci tangan dan minum air.hajat saya nak ke bilik air dan tiba-tiba saya melintasi rak pinggan dan saya mengambil pinggan lalu tanpa segan silu dan kesedaran sivik,saya cedok nasi ke pinggan.ambik kau.nasi.dan seketul ayam masak merah.dibawa ke depan tv dan makan.selesai ke dapur semula dan ternampak nugget dalam peti ais.cepat-cepat saya tutup peti ais bila saya pegang perut saya dan rasa macam sudah tak slim leper macam dulu.saya rasa macam nak nangis bila sambil taip entri ini sambil saya makan keropok.sudah jam 3:23.saya tak tahu berapa banyak kalori saya ambil dan berapa pula sempat dibakar.serius.saya makin kritikal.


*saya rasa ini kurus sedikit.

Comments (5)

lain plak muka jiha bila kurus.

kata makin chubby sbb kalori..
tp pic dlm entry nmpk kurus je..
ke teknik photoshop nk bg cover muka tu..hahaha.. =p

ilex la..
sempat sblm dinner nti.haha..
2 hari b4 dinner jgn makn..
kompem slim!!

ak de geng prut KEMBUNG!
hahaha

zrie : hahaha.ini muka dalm 1 bulan lepas.recent pic x rbrani nak amik.risau gemuk.hahhaha

nazrul : gila kau.kot yer aku belaja photoshop,aku x reti nak edit muka bg kurus nih.hahhaha

naz: hahahha.mau aku masuk spital dulu sblum dinner t.haahaha.pas2 kau nk wat mnde 2 kali ke 2 la.hahha

kau nak kurus macam mana lagi cicak?adoiyai..kawan aku sorg nie..xpe jiha,kau makan banyakbanyak pown badan ko xkan naik la.. trust me !!! =DD