sendiri

Posted by . | Posted in


sabtu.29/10/2011.jam 9:21 am.sendiri.seorang.tingkat bawah.samudra teres.saya teringin untuk berdua.bertiga mungkin.berempat.bersepuluh?hahahahaha.banyak sangat pulak.saya teringin.teringin nak punya teman.teman untuk cerit
a yang saya sakit perut olok-olok sebab nak perhatian.teman untuk masak saya makanan walau saya sudah makan.teman untuk saya bergila bersama dengan sahnya.ya.saya nak kahwin.tapi saya nak yang macam ustaz don.eh tak.yang memang ustaz.yang akan suruh saya pakai elok-elok.buat elok-elok.mengaji elok-elok.yang akan bentuk saya jadi macam kak chik.jadi macam calon ustazah pilihan.finalis solehah.yang akan bimbing saya berubah 360 darjah ke landasan kebenaran.yang akan kuat tengok syaitan dan boleh gelak sambil bentang sejadah dan gelakkan syaitan sebab kalah dalam menghasut.sekarang
ini syaitan masih lagi pemenang.saya nak yang itu.saya nak jadi yang itu.saya nak jadi wanita yang dicemburui bidadari di syurga.saya nak kahwin dan lengkapkan syariat jadi muslimah pilihan Allah yang harap akan berada di salah satu syurga Allah.mudah-mudahan dengan janji Allah :)




kepada sesiapa yang rasa bisa memenuhi tuntutan hati saya,jumpa keluarga saya dan kahwin.saya tak perlukan cinta sebelum kahwin kerana cinta selepas kahwin lebih manis.kalahkan madu.


**this is how the lonely pathetic girl talking.ohh yeah :)

Comments (0)