ikatan

Posted by . | Posted in

the most valuable word that i have.ikatan.payah nak putus.payah nak buang ke dalam api.payah nak mengaku yang ikatan ini akan hilang satu hari nanti.blood bonding.brother -sister bonding.friendship bonding.the one yang aku rindu masa zaman kolej.the one yang aku rindu masa zaman sekolah.the one yang bonding kita memang takkan lemah hanya dengan rotan cikgu disiplin,hanya dengan ugutan nak buang kolej atau hanya dengan makian cacian.bonding itu kuat.kami kuat dengan bonding itu.rasanya sebab bonding ini juga aku masih akan bukak facebook,blog tengok kamu.tengok apa cerita hidup kamu.sukar sebenarnya nak jadi stalker dan dalam masa sama pura-pura tak kisah dengan hidup sekarang.kisah okay.aku seorang manusia yang suka hidup dengan kenangan,cinta dan kasih sayang orang sekeliling.payah nak mengaku yang walaupun aku tak 24 jam mesej call upload gambar post comment or anything,aku percaya bonding yang kita buat itu masih mampu untuk kekalkan rasa kita semua.bonding itu bukan macam ros atau mawar yang akan layu selepas 5 hari.bonding juga bukan macam snek keju yang akan habis dan perut akan kenyang.bonding juga pasti bukan macam burger yang sedap tapi akan basi.bonding itu mengekalkan sesuatu tanpa perlu menambah.macam udara.macam laut.macam matahari.macam kita.hidup dengan perasaan percaya bahawa bonding itu masih ada dan akan sentiasa ada memang memberi bahagia.walaupun sedikit :)



justeru pada sesiapa yang sentiasa punya hak untuk ber 'bonding' dengan saya, saya sentiasa sayang kamu semua.walaupun bentuk badan saya bukan lagi jenis model :(

Comments (1)

OMG!! u still great sayang!!! who say u still not damn hot!!! ok...i miss u like crazy here!! lots of things I want to share about!!!