pulang

Posted by . | Posted in

jam 8:50.aku sedang mengemas baju.tadi berbuka sendiri.mi segera dan hot chocolate.hell.tahun ini paling banyak kali berbuka sendiri.sudah lah tahun terakhir.memang takdir aku seorang diri.sangat sedih.chenta-chenta hati aku sudah berada di rumah masing-masing.naz di klang.fiza di taiping.bas aku jam 11 malam.tadi abg din call yang dia pun balik malam ini.nasir sudah di terengganu.apa mimpi mamat itu balik rumah awal sangat.abg im sudah tidak sabar mahu aku pulang.tahukah engkau bahawa aku takut mahu pulang?aku takut mahu menerima kenyataan yang pedih mencarik tangkai hati dan melumpuhkan makna raya bagi satu keluarga?.damn.mummy mengeluarkan amaran tegasnya.everyone must come back to terengganu.yeah mummy.i will.dont u worry.anak seorang ini tak akan derhaka lagi.sudah penat.sudah puas hidup ini diatur.saya mengalah mummy.give back my own life when you ready okay?jadi tak dapat tidak memang aku kena balik.damn.tadi bawu berfikir nak jual balik tiket ini.nak raya di ipoh sahaja.biar seorang mendengar takbir raya disini,asalkan tidak sayu melihat mata-mata yang tak berdosa.najihah,kena jadi dewasa okay?no more childish mindset will you?there is a family at terengganu.there is lot of heart to be taking care of.also your cousin are going to united kingdom,dont you want to say goodbye?eventhough she is not the favourite,jagalah hati kawan-kawan lain.yeah.nak balik la ni.jangan bising-bising boleh?anybody nak temankan aku balik?at least aku ada strangers at home.tadelah rancak sangat perang nanti.anybody?nobody?okay then.buat chenta aku,i already miss u guys.serious rindu.nanti sudah habis belajar macamana agaknya rasa rindu itu?mesti terguling sendiri menganggung rindu dekat korang kan?hell.aku benci perpisahan.okay then.aku mahu sambung kemas.mahu heret hati pulang ke terengganu.mahu tolak badan dan minda ke rumah.terengganu,sambut aku dengan senyuman ya?sebab aku sudah cukup penat menangis disini.







*seorang kawan cakap aku tak reti bersyukur kerana tak mahu pulang ke rumah.ingtkan saya untuk bercerita sama kamu ya?

Comments (2)

sha nk ikot (:

hahaha kawan kamu tu mesti comel hahhaha