bergelek sakan

Posted by . | Posted in

terima kasih untuk gelak semalam.terima kasih untuk senyuman semalam.terima kasih untuk suara semalam.terima kasih untuk kutukan semalam.terima kasih untuk pujian semalam.terima kasih untuk sebuah persahabatan semalam.terima kasih untuk sebuah kenangan semalam.terima kasih untuk hari semalam.terima kasih untuk segalanya dan untuk semalam.kamu semua yang terhebat.buat semua pelakon drama "sebuah kisah semalam",ini memori terhebat yang kita cipta bersama dan semua yang sentiasa berada di hati ini walau aku sentiasa merasa kamu lari daripada aku,kamu yang terhebat pernah aku ada.






*abg im,kau tunggu ya?aku dah nak balik malam esok.kau sila tunggu aku dan sokong aku untuk drama keluarga raya.dan doaku,kita masih keluarga ya?

Comments (2)

suka aku dapat kaco ko time kita fight bowling..in the end, aku gak menang..haha..papun sory la ek..malam semalam mmg best giler..hope dpt ulang lg nanti.. :) p/s: cair dgr ko nyanyi lagu jangan pisahkan..haha.. ;p

aku balik trg,aku nk berguru la ngan mana2 tuk guru.ajar aku jampi bola.pas2 kita fight agy.
hahhaaha.
siot kau.suara aku mcm kucing nk beranak jew.
perli la 2.tau la kau mengancam nynyi lagu terhangat di pasaran.wekk!!!