sudah

Posted by . | Posted in

semua sudah.tadi melakukan 1 presentation dan agak lega sedikit.rasa mampu bernafas dengan lega sedikit.esok sudah mula puasa.saya di ipoh.keluarga di terengganu.oh.maknanya saya tak balik untuk mula puasa dengan mereka.oh.saya rasa macam sedih sangat kerana saya sudah menerima erti berkeluarga.saya ada keluarga.tapi tuntutan masa dan tanggungjawab disini.sudah.saya ingin melayangkan kata-kata maaf andai sepanjang perkenalan dengan saya menimbulkan rasa marah atau kurang senang,mohon maaf.saya manusia hina dan lemah.untuk kawan serumah,sekelas,sekampus,setaman,senegeri,senegara,sehati,sejiwa,selamat menjalani ibadah puasa ya?

ucapan untuk mereka:
-abg long,bila mahu balik kerumah dan puasa dengan isteri dan anak?
-abg fendi,sudah lupa jalan pulang terengganu?isteri dan anak ada disana.
-kakak,sila tahan dan kuat okay?saya akan balik raya untuk peluk kamu.sayang kakak.
-kak ada,sila jaga adam dan aqil ya.saya sayang mereka.tolong la balik trg bila raya nnti
-abg im,aku rindu kau bro.sumpah rndu.nanti balik,main mercun ya?
-kak mah,semoga orang baru hadir ceriakan hidup.
-abg sir,selamat berpuasa.
-abg din,kau puasa penuh ya?t kak bagi duit raya.
-baby na,puasa jangan ponteng.jaga mummy.
-mummy,minta maaf.kak sedang cuba jadi seorang anak.halalkan selama ini.
-ayah,bila kita dapat rasa puasa macam 11 tahun dulu?bila ayah nak sembuh?raya dengan kami?

ucapan buat mereka:
-naz,jangan makan roti dalam kelas lagi ya.puasa penuh ya.
-fiza,sila puasa penuh ya?tiada lagi ponteng puasa dan makan roti.
-along,puasa ya?jangan ponteng.
-mazni,jangan ajak zaif ponteng puasa.
-wani,jangan lupa nak puasa ya?
-z,syg,kau puasa ya?aku jauh ni.aku sayang kau.
-na,puasa ya?jangan ikut si adwa ponteng puasa.rindu kau.
-abg nawi,puasa ya?nanti berbuka dengan adik.rindu abg.

dan semua yang saya tak sebutkan disini,bukan bermakna lupa tetapi tidak cukup ruang.ternyata runag kamu di hati saya lebih besar.kamu sentiasa dihati dan tak perlu dicoretkan disini.ucapan,selamat berpuasa.saya sayang kalian.

Comments (3)

Selamat Menjalani Ibadah Puasa Dengan Sempurna..
Salam Ramadhan..

selamat berpuasa :)

oh!
mkn roti di kls 2,1 kngan yg sgt indh & perit utk dikenangkan jiha?

emm..
xkan ad lg waktu i2.
papepn.

Slmt b'puasa.