jam 2:51

Posted by . | Posted in

hujan renyai-renyai.aku baru habis bercakap di telefon dengan abg nawi.sumpah gelak tak ingat dunia.berjam-jam cakap sampai habis kredit aku.abg,kau kene topupkan adik okay.hahahaha.apa yang dibincangkan adalah soal hidup sepanjang aku tak contact dengan dia kerana konon aku merajuk dengan dia.dia sedih kerana aku tak tau dia sakit.sorry abg.adik dalam mood merajuk.hahhahaha.okay.lain kali abg sakit,abg bgtau adik melalui ym ya?boleh?sungguh aku rindu kenangan lalu dan dia juga rindu.dia terkejut aku ingat setiap detik dan saat.tentulah adik ingat abg kerana adik tak pernah melepaskan apa yang hadir dalam hidup adik.semuanya bermakna.kami berkongsi satu rasa.rindu pada kenangan lama.sumpah rindu.jangan risau abg.nanti kita buat filem pasal kenangan itu ya?nanti kita boleh tengok selalu dan adik upload di internet.abg download macam abg download cerita nur kasih.macam perempuan sahaja abg ini melayan cerita nur kasih itu.okay.apapun abg,jaga diri.jaga hati.walau adik tak hubungi abg,adik sentiasa jadi adik abg ok?dan aku terima komen di myspace tentang entry aku.z sayang,itu bukan kata-kata untuk kamu.itu pandangan aku sahaja.tak tergamak mahu berkata begitu pada kembar aku la.jangan salah faham ya sayang?aku mahu sudahkan entry ini disini.aku mahu sambung berfikir.moga-moga ianya muncul dalam mimpi.dan juga buat naz dan pali,terima kasih untuk hari ini.sekurang-kurangnya aku tahu untuk membuat sesuatu yang lain selain dari menangis dalam saat-saat macam ini.kasih untuk segalanya.







*siapa abg joe itu ya?

Comments (3)

HAIHHH asik menangis ja? hidup apa camnie?

yer jiha cyg..xpe..
aku x marah la..aku yg salah bace.
ko jgn wisau..tc yunkk!!miz u!!

weyh!
pehal nama aku nak didankan ngan **L*?
hahahha..